Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interakce a komunikace v organizaci
MATEJOVÁ, Petra
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jestli komunikace v organizaci a vztahy mezi pracovníky mají vliv na efektivitu práce ve firmě. V teoretické části bylo přiblíženo, co je to komunikace, její druhy, funkce etc. Další na co bylo poukázáno, jsou interakce a asertivita. V praktické části je popsán způsob výzkumu, který byl prováděn kvantitativní a kvalitativní metodou v pobočce České pošty Písek 1. Dotazníky byly rozdány mezi řadové pracovníky a rozhovory se prováděly s vedoucími pracovníky. Také bylo provedeno pozorování. Ze získaných dat výzkumu byla potvrzena hypotéza. Velmi důležité jsou kvalitní informace, komunikace a dobré vztahy mezi pracovníky. Doporučení, která jsem vytvořila pro firmu, se zaměřují na hodnocení pracovníků, dále na zmiňovanou kvalitu, množství informací a na jejich včasné šíření. Změna strategie a definování cílů, které by zaměstnance celé České pošty, s.p. lépe informovalo o budoucích pracovních změnách. Zaměstnanci by pracovali efektivněji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.